Love


 Tiga tahun kenal tapi around 6 bulan bercinta ewah! Haha. Sebenarnya masa mula mula kenal aku tak tahu pun yang dia ni wujud dekat sekolah aku hahahahahahahahahahah k. Time tuh F4 and tahun tuh jugak aku baru masuk sekolah tuh and yes same like him. Tapi berlainan kelas oh cekadak betul macam mana nak tahu dia wujud kalau berlainan kelas kan. Tak gituh? Ok. Masa tuh cikgu Noor tengah mengajar. Subjek kedua yang paling aku tak suka and it is BM. Ok boleh pergi ketawa sekarang. Aku tengah dok sedap tidur then classmate semua pun cakap "Wei budak hensem wei" Aku pun tegak kan lah badan angkat kepala dengan semangatnya nak tengok siapa yang hensem sangat tuh kan haha. Lols rupanya dia ni. Actually, aku tak cam sangat muka dia tuh yang tak melting time tuh kahkah lagipun time tuh ada bf kan so takyah lah menggatal mengenyam dengan jantan lain. Setia poreber ah ni kan hm memang gini lah kan hidup. Ok tuh je sebagai permulaannya haha senanya nak cerita benda lain kot.

"............tangan saya gatal lah hmm"

Aku tak tahu kenapa time tuh tangan ni gatal lagi. Dahlah gatal teramatkan. Memang kwajo tahap 100 depa ni carik pasal dahlah depan budak tak matang ni kan ish. Hahahaahahahahanahhahhahahaha ok. Dia pun tengok sedap je aku menggaru jari ni and dalam hati aku pun "tengok tengok, kau tak geti nak cakap pape ke?!" Hahahahahahahahaha tolonglah aku punya jari gatal gila doe. Dia pun cakap "jangan garu, nanti luka" Actually dah mengelupas pun aku dok mengopek bagai haha k. Dia pun keluarkan ubat dia dalam beg comel dia tuh alololololo comel gila k.

Then dia cakap "bak sini tangan aku sapukan ubat ni" Aku pun dengan rela hati dengan penuh perasaan kasih dan cinta ni bagi lah kan hehe. How so sweet you are sayang♥ Sweet memanglah sweet kan tapi ya Allah bau ubat tuh nauzubillah busuk boleh tahan doe. Sampai aku nak sapu losyen budak ni pergi rampas losyen aku en kwajo ni kwajo! Tolonglah aku nak muntah kot bau ubat tuh -.- Tapi Awin cakap wangi. Hahahahahahahaha trouble kot hidumg comel aku ni. K stop Fysa.

27/12 such a best date for me hihi.

 

Thanks for read dear :)