Sweet Memory In 2013

 
Hye guys! Okay aku excited nak cerita okay haa kay urm k yeee okbye. so, ceritanya begini.......Tanggal 24/12 eh macam Indon lah pulak kan. Ok ada aku kesah lol. 24/12 is the best memory ever. Ecely 24 and 25/12 kahkah okay. Aku bercuti konon melancong ah kan pergi Port Dickson. Dengan siapa? Family? No no no no. Kata dah besar dah dewasa dah matangkan so pergi dengan Girlfriends lah! Hehe.
 
 

 
Okay this. Awin, Me, Aqma and Hidir. Time baru je sampai hotel yang cantik molek bak hang gituh. Dan aku pelik mana Atie? Hahahahahahaha dalam bilik agaknya.
 
 
 
Dah siap semuanya cop bilik masing-masing, mestilah laparkan? Haaaaaa kiteorang pun pergi makan dekt restoran yang terdekat. Weh seriously aku cakap makanan dia tak sedap luls. Gambar atas Atie tak ada, sekarang Awin pulak hilang. Haaaaaaa so, begini ceritanyaaaa........
 
Kitaorang bercuti berlima sebenarnya. Awin, Aqma, Atie, Hidir and Aku. Bila dah sampai hotel tuh tengah dok sebok tengok tv, aku terkejut kenapa Awin bawa beg segala. Dan dia pun bagilah tahu yang dia nak keluar jumpa Zizam. Bro, guwa kecewa tahap gaban 100 kali dah ni tau. Which mean kiteorang semua bercuti tanpa Awin lah kan. Hmm tuh yang dalam gambar ni semua buat muka sedih je hahahahahahhahaahahah.
 
 

 
Selfie menyempat namanya ni kahkah. Okay ni lah Hidir dan pasanganya yang kuat merajuk, Atie. Kau piker sweet? Senanya jeles diaorang dapat bercuti sesame kan.
 

 
Lepas makan, kiteorang pergi Teluk Kemang. Tuh kot namanya. Entahlah bedal jelahkan hahahahahahahah who cares hah? Nobody k. Atie, Hidir and Aqma mandi laut. Aku pulak seorang je duduk perhatikan keindahan alam. Cehwahhh. Ecely takut mandi laut hahahaahahahahahahaahahahahahahahhahahaahahahah shadap.
 
Malamnya, kami berempat pergi karaoke. Jujur, karaoke dekat sini best tau! Best giloooooooo. Dan this is for the first time aku karaoke bagai gila gila kentang punya. Menyanyi sampai tekak sakit. Patuh penat gilo. Memast the best moments lah kan. Tolonglah aku macam nak buat video je menjerit yang karaoke kat sana memang best. Okay abaikan hasrat tuh.
 

 
Okay this picture after kiteorang breakfast. Dan time ni Awin pun balik hotel dah. Haaaaaaaaa kau merajuknya kiteorang dekat Awin tuh sekejap je ecely kahkah. Kwajo tau semua! Aku yang jadi mangsa konon ada hantu Highland Tower lah itulah menyirap ajonya.
 

 
Say hi to me lols. After breakfast, diaorang berpakat nak mandi dan aku pikirlah kan kalau diaorang nak mandi laut memang aku taknak kahkah. Takut teramat dekat laut memang gini ah kan hmmmmm. So, mandi swimming pool ajo yang mampu. Moments dekat swimming pool lagi best and kelakar tapi tak boleh cerita nanti terbukak aib memasing hahaahahahahahahahahhaahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahhaah dah.
 

 
Part ni sedih and kelam kabut hahahaahahahaha. Time nak keluar dari bilik tuh aku punyalah jerit "Ada barang lagi tak kat dalam?" So semua pun cakaplah tak adakan. Pergilah ambil gambar konon as kenangan haaaaaa. Bila nak masukkan beg dalam bonet tuh, aku pelik mana beg Esprit aku? Hahhaahahahahahahahahahha aku yang menjerit aku yang Tanya last last beg aku yang tertinggal kat bilik en. Kelam kabut aku mintak kad pergi bilik tuh jauh jauh ambik beg. Berpeluh bro.
 
Kiteorang tak balik terus. Otw nak balik tuh, kiteorang singgah KL. Kata bercuti kan, so nyempatlah singgah dekat Times Square tuh. Heheheheheheh. So, tamatlah sudah bercuti. Thanks for this best moments guys. Even ada yang mengecewakan, tapi best! Hehe. Dear Girlfriends, I love you :))
 
 
 

Thanks for read dear :)