A Real Bestfriend


16hb Oktober 2013 tarikh paling bermakna for me. Tarikh di mana kawan baik i means kawan terbaik aku pergi. NZFH you always in my heart dear :') I miss you so much hmm. I miss the moment bila kita gossip sesama. I miss the moment bila kita keluar sesama.
 
Tapi, semua tu takkan wujud lagi dalam hidup aku. Tak akan. Kau pergi tanpa ucap selamat tinggal dekat aku. Why? Hmm. Terlalu singkat masa kita bina tali persahabatan ni. Terlalu singkat kita kenal. Banyak lagi aku tak tahu tentang kau. Banyak lagi yang aku tak share story dekat kau. Banyak sangat. Banyak lagi yang kita tak buat sesama. Aku akan simpan kenangan kita. Aku akan simpah semua hadiah yang kau bagi. Aku akan kenang gambar kita. Semua. Semuanya.
 
Aku rindu. Rindu sangat dekat kau. Rindu kita pi dating. Sayang, semoga kau tenang di alam baru sana. Aku ingat kau. Selalu. Aku teringin nak peluk kau. Aku teringin nak salam kau. Aku teringin nak pukul pukul kau. Aku rindu kan kau. Kenapa kau pergi terlalu cepat? Kenapa kau tinggalkan kitaorang semua? Kenapa Allah pinjamkan kau terlalu singkat buat kami? Kenapa? "Sebab Allah sayangkan kau"
 
Selama kita berkawan, kau terlalu baik dengan aku. Kau pemberi semangat dekat aku. Walaupun jarang jumpa, jarang gossip tapi hati kita dekat kan? Dekat sangat. And this is why i call you the best bestfriend ever. Ingat, aku sayang kau tau. Aku rindu sangat. Semoga kita jumpa di atas sana :')
 
 

Thanks for read dear :)